Pokud jste ještě neviděli Honzu Čenského v podprsence, tak v komedii plné převleků ´Polib tetičku aneb Nikdo není bez chyby´ jste měli tu možnost. Veselohru Simona Williamse, kterou v režii Jana Nováka přivezla do Městského divadla Jablonec Agentura Harlekýn Praha. Ta vedle Jana Čenského představila i Miroslavu Pleštilovou, Luďka Nešlehu a Elišku Jansovou, herečkou liberecké činohry, která do dění vnesla nový, svěží vítr. V příjemné scéně Michala Hesse a s povedenými kostýmy Josefa Jelínka rozjeli protagonisté neuvěřitelnou směsici humorných situací, převleků i gagů. Nechyběly ani citlivá témata, vpasovaná do děje s takovou citlivostí, že jste se stejně nepřestali smát. Bezmála sto čtyřicet minut (s přestávkou) nepřetržitého smíchu nám řádně procvičilo bránice a výkon Jana Čenského byl neuvěřitelný. Svoji roli naprosto ovládl a vybavil ji nejen hereckým mistrovstvím, ale i jakousi ´něžnou komediálností´. V příběhu navíc zazněly narážky na Honzovy role princů a je nabíledni, že statistik Leonard (nesmělý chlapík, který se po rozvodu opět zamiluje a tím odstartuje velmi komplikovanou cestu k opravdovému vztahu) musí střihnout alespoň úryvek pohádkového hitu ´Statistika nuda je´. Vedle Čenského ovšem musím zmínit i excelentní výkon Luďka Nešlehy a citlivě romantickou polohu Mirky Pleštilové. Komu podtitul této hry evokuje známý filmový hit ´Nikdo není dokonalý´, není tak daleko od pravdy, přestože zápletka příběhu je jiná. . A zpracování v režii Jana Nováka dokázalo navodit přesně stejný vibe. Bylo to zábavné, aniž by to sklouzlo pod hranici podbízivosti či lacinosti, a přestože se jedná v podstatě o ´řachandu´, tak výsledkem je řachanda s grácií. (ims)